vlog ben ashaari dengan beautiful nara

on 21 Mac 2011

Baru je tadi aku habis tengok vlog ben ashaari bersembang dengan beautifulnara. Memang best! Penuh isi! Antara yang aku dapat dalam vlog ni pasal kesabaran dengan penjenamaan. Ada banyak lagi mesej dalam vlog tu. Memang 1 kerugian kalau tak tonton. Nak tonton klik sini
 
Ramai blogger expect menulis kat blog dalam masa yang singkat je trafik dengan earning boleh mencanak naik.. Bila tak dapat frust, tensyen, semangat blogging dah lemau, last sekali nak tutup blog.. Kalau kita fikir betul-betul mana ada benda kita buat terus jadi? Contohnya nak melepas, mesti kena tanggal seluar dulu kan?

Aku tertanya-tanya kenapa ada blogger yang cepat giveup, nak tutup blog. Kesian pun ada. Bukan apa, aku anggap blogger-blogger ni sebagai kawan. Kita kenal atau tak, aku tetap anggap sebagai kawa. Jadi aku ambik berat ar apa korang rasa tu.

Pokoknya sekarang sabar, sabar, sabar! Takde benda kita buat terus jadi. Contohnya beautiful nara tu, dia ambil masa 3 tahun untuk jadikan beautiful nara yang kita tengok sekarang. 3 tahun weh! Bukan 3 saat, 3 minit, 3 jam, 3 hari. 3 tahun! Lagi 1 betulkan niat. Jadikan minat top priority. Bab nak $$$ tu letak belakang!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...