Exposed! (15) : Blog dia yang best gilak

on 20 Mei 2011

Aku dapat tahu pasal blog ni lepas owner blog komen entri aku. Aku masuk je blog ni, 'wow' terpacul keluar dari mulut aku. Memang awesome lah ini blog!

Template cantik gila dan unik! Biasanya kalau template unik semacam agak lambat loading tapi ini tak. Load memang laju. Memang tak lelaplah kau tunggu loading blog habis. Entri pulak semuanya berinfo! Pergh ini memang blog info lah senang cerita. Bukan info yang berat sampai kepala kau pening bila baca k.. Info yang ringan dan santai.

Kalau entri berinfo macam ni diperbanyakkan lagi aku rasa meletup blog ni. Ok aku malas nak bebel panjang. Nak merayau sana sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...