Blogger baru - Advertlets lagi berbaloi dari Nuff

on 21 Mei 2011

Ni untuk blogger baru je ek. Ok back to topic.

Actually advertlets lagi berbaloi dari nuff. Apsal aku kata gitu? Untuk iklan biasa nuff guna sistem CPC yang bermaksud bila iklan tu diklik barulah kau dapat duit. Berbeza dengan advertlets, depa guna CPM bermakna iklan jenis ni sebijik macam BE dari nuff.. Makin banyak PV, meletuplah earning tu. UV yang banyak menghasilkan PV yang lebih banyak LAGILAH meletup-letup earning tu.

Ni bukti iklan advertlets memang taik awesome - Picit!!

Kalau PV tak tinggi pun takpe. Kau still boleh nampak earning kau bertambah setiap jam (kalau tak silap earning diupdate setiap jam) Cuma lambatlah nak cecah target kau. Tapi kira oklah kan? Nampak lah jugak duit tu bergerak. Ahaks..

Kau pot pet pot pet pasal advertlets tapi kau tak guna pun.. Pe citer??

Solan yang bagus! Actually aku masih sangsi dengan pembayaran depa. Bayar atau tak? Lambat ke cepat? Aku masih menunggu update dari teman terdekat yang guna advertlets.. Kalau depa dah tunjuk bukti depa dapat duit tu baru aku percaya. Bukan apa, aku taknak sebarang kemungkinan yang cipan terjadi bila aku guna advertlets. Menabung bukan kerja senang..

Ok tu pendapat aku. Tapi jangan pulak kau ikut pendapat aku tu. Kalau kau rasa nak guna advertlets guna je. Sebab CPM advertlets memang berbaloi..
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...