Exposed! (16) : Blog dia yang best gilak

on 24 Mei 2011

Blog ni dah lama. Kalau tanya aku, bagi aku boleh kata otai ni.. Pagerank 3, ada niche sendiri. Aku ingat lagi masa mula-mula aku masuk blog ni 7 bulan lepas. Serius aku terkejut gila. Sebab blog ni memang taik awesome!

Template custome made, unik, cantik! Loading laju, warna tak menyengat mata dan kemas segala susun atur design dengan widget. Cool! Entri pulak, macam aku cakap tadi ni blog yang ada niche. Niche apa? Nanti kau tengok eh. Aku berani jamin kau mesti suka punya. Banyak ilmu kau boleh dapat dari sini weh.. Serius! Lagi 1, walaupun ber-niche, sambutan memang meletup. Kenapa aku kata gitu? Komen kat entri banyak. Keh keh..

Tak silap aku blog ni pernah masuk ehem ehem dulu. Bermakna memang tak dapat dinafikan lagi ke-best-san blog ni! Blog ni patut kau bookmark kalau kau ni kaki... Ok aku taknak bebel panjang. Kalau nak merayau sana, nak tahu kenapa aku kata blog ni best - sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...