Isu Minta Sedekah, Saiful Apek Kecam David Teo

on 08 Mei 2012

Isu arwah bob kuman minta sedekah, pelakon saiful apek kecam david teo - Ini lagi satu masalah. Semalam apek update status semacam amaran yang ditujukan pada david teo. Semuanya berpunca bila david kata arwah bob kuman 'minta sedekah' di rancangan melodi 2 minggu lepas.


Ni kata david teo tentang isu minta sedekah di blog oh bulan :

Kita kesian dia laaa dari dulu sebelum saya jumpa dia, dia sudah ada masalah kesihatan. Dia minta saya untuk bagi peluang bekerja. Saya kata, kamu ada masalah kesihatan. Boleh ke kamu kerja? Dia kata boleh. Sebelum dia pergi saya punya lokasi, so hospital tawakal saya bersama dia punya kru hantar sumbangan untuk tolong dia melunaskan baki RM5, 000. Tak payah pinjam, saya bayar sebagai sumbangan. Apabila di dalam sedih, production manager bawa dia pergi, bukan seperti yang ditunjukkan pada gambar sebab dia lelah bukan dia jatuh. Saya terkilan sebab kata saya abaikan. Kalau dia hendak minta gaji, itu sedekah, dia boleh terus kepada saya. Tak perlu melalui publisiti seperti saya menganiayai dia. Tak adil bagi saya lah.. Tuhan kata memaafkan orang, kita akan banyak rezeki. Saya sentiasa memaafkan banyak orang.. Dia bagitahu, biar saya hantar pegawai, saya pun sentiasa di luar negara. Tak ada masalah, dia orang sakit. Sekiranya dia mahu minta sedekah, beri tahulah tetapi jangan menganiaya orang lah.

Bawah ni pulak screenshot kenyataan saiful apek tentang david teo di twitter beliau :



Kalau tanya aku, patutnya apek tak boleh tetiba je bash david. Aku bukan nak backup david, tapi cuba fikir, sejauh mana tahap penguasaan bahasa melayu david (aku bukan menghina ok)? Mungkin sebab tu cara dia cakap pasal arwah nampak kasar. Apa-apa pun aku harap saiful dengan david boleh settle hal ni baik-baiklah. Lagipun tade sebab untuk diperbesar-besarkan hal ni sebab bob pun dah takde. 
Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Unknown berkata...

BETUL LA..
BERGADUH PUN NAK BUAT APA..
DIA DAH TAK DE..


08 Mei, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...