Terima kasih! Nanti aku curik gambar kau lagi ye! Ok bye!

on 22 Mei 2011

Waa stim siakk aku tengok minah ni..! Gambar-gambar kat fb dia, pergh! Mabeles! Baju kecik ketat, seluar sendat sampai terjojol habis bumper tu! Body cutting 35-25-25 macam model bai! Montok padat besar macam Kim Kardashian! Wuii tak tahan aku..

Gambar macam nilah yang aku mesti tengok tiap-tiap pagi! Baru semangat nak pergi kerja! Eh, tapi takkan lah kena login Fb tiap-tiap pagi pulak. Mana ada masa.. Hm.. Apa kata, aku save as then letak dalam phone? Yeahh bijak bijak! 

Eh jap jap! Fikir-fikir balik, aku boleh dapat duit dari gambar-gambar macam ni siut! Aku boleh jual gambar ni kat jantan gersang 24 jam dengan harga yang tinggi! Pergh masyukk!! Tak pun aku buat 1 blog, dalam tu aku cuma letak gambar-gambar macam ni je.

Mesti ramai carik punyalah sebab kat google search tu bila taip je 'perempuan' atau 'awek' mesti keluar lucah-lucah hujung dia.. Ahaks! Then letak iklan.. Perghh kaya aku bai! Kaya!

Terima kasih! Nanti aku curik gambar kau lagi ye! Ok bye!

                                                                   ++++++++++++++++++

Patutke aku ucapkan - Tahniah! Upload lagi gambar macam tu k! Ngeng! Actually, apsal duk upload gambar macam tu? Bila dicurik tahu pulak menggelabah. Apa-apa pun kau boleh buat aduan ok? Takkan layan tensyen je? Nak tahu sini picit!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...