5 blog lawak yang best

on 28 Februari 2011

Aku kumpulkan beberapa blog yang best untuk kita tatapi tika kita bermuram durja/tensyen. Dari duk layan isu-isu panas pasal blog sekarang ni, baik kita rileks kan fikiran kat blog-blog ni. Lagi best..


         

Blog ni memang lawak. Lawak yang tak perlukan banyak teks. Tapi mampu buat kita gelak berdekah-dekah.. Guna layout status fb sebagai modus operandi. Kreatif gila! Tak caya, terjahlah blog ni.


Blog ayeem ayam (Header flash kot.. tak dapat save)

Tapi lawak dia, kadang-kadang macam lucah dan pelik sedikit.. Tapi memang ramai suka. Bukti majoriti rakyat malaysia tak kira laki atau perempuan, berotak blue! Haha.. Ah janji boleh buat kita gelak!


Blog encik nakal 



Ni lagi 1.. Seangkatan dengan ayeem ayam.



Blog Tubelawak 




Bestlah blog ni.. Semua idea dia fresh punya. Tak klise dengan mana-mana blog takat ni. Entri aku terkentut-kentut dalam kehidupan seharian berjaya buat ku gelak sampai sekarang walaupun entri tu dah lama. Aww...



Last sekali, blog realiti konspirasi  (aku rasa kebanyakkan blogger dah tahu)

Aku rasa zack ni alien lah.. Pakai je sut manusia. Tak pun dia implan nano chip ke hapa dalam otak dia. Gile. Idea semua genius marveles.. Kebanyakkan entri, cerita pasal diri dia je. Tapi boleh buat kita yang membaca ni tersengih atau tergelak sampai koma. Bagi aku lah, dia ni genius bercerita dalam bentuk teks. Kalau dia buat novel, sah-sah laku. Siapa yang tak tahu, terjah blog ni. Memang tak menyesal.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...