Ben ashaari : Blogger ikut negeri kelahiran

on 15 Mac 2011

Klik banner untuk join




Sila ceritakan latar belakang anda ..
Dari tampin, negeri sembilan. Penuntut di kolej cosmopoint melaka. Anak sulung dari 3 beradik.


Profesion anda sekarang ?
Praktikal as grafik designer kat 1 company kecil kat tampin ni dan part time blogger.

Blog favourite anda .. kenapa ?
Realiti konspirasi, ariffshah, justkhai, ben ashaari. Sebab idea entri blog-blog ni tak pernah klise dengan mana-mana blog. Idea yang segar, unik, kelakar, menarik, infomatif, santai. 

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
Blog yang suka mengutuk-ngutuk blogger lain. Kenapa? Sebab aku baca blog bukan nak baca entri kutuk-mengutuk.. Aku cuma nakkkan hiburan dan ilmu bila membaca blog.

Impian anda terhadap blog anda ..
Aku harap 1 hari nanti blog aku akan ada ramai pembaca!! Sedang berusaha.. Hm 2nd, harap-harapnya blog ni akan jadi punca pendapat utama 1 hari nanti. Aku serik jadi kuli batak, kerja mengkayakan orang lain!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...