Lelaki hot pada pandangan perempuan - Dari segi apa?

on 21 Mei 2011
























Idea untuk entri ni datang masa aku tengah mengelamun berkhayal pasal apa yang patut aku taip untuk entri 12.00 pagi ni. Brainstorming punya brainstorming dapat jugak. So ni lah dia - Lelaki hot pada pandangan perempuan - Dari segi apa?

Aku tertanya-tanya apa persepsi perempuan tentang lelaki hot. Dari segi apa perempuan akan anggap lelaki tu hot? Aku pecahkan 2 kategori pasal ni. Bab luaran dengan dalaman. Ok kat bawah ni ada beberapa point yang aku listkan untuk 2 kategori tu tapi aku main tembak jela. Keh keh.. Tak tahu lah tepat ke tak.

Luaran

1. Style rambut berfesyen atau pendek kemas atau botak macam Vin Diesel
2. Ada kumis (misau atau jejanggut yang tumbuh lepas cukur)
3. Ada secopet bebulu ketiak =P
4. Badan kurus atau berketul-ketul
5. Pemakaian yang smart atau sempoi
6. Suara garau
7. Wangi sentiasa
8. Perwatakan yang dingin atau cool
9. Macam poyo-poyo sikit.
10. Berduit
11. Ada kereta mahal  

Dalaman

1. Romantik
2. Caring
3. Tak kacau duit perempuan
4. Aura jantan terserlah
5. Educated (Bukan takat pasal ada ijazah tapi tahu uruskan life, kewangan etc)
6. Ada pendirian
7. Ada cita-cita
8. Ada sedikit ego

Bab dalaman ni tak banyak sangat sebab benda sama je. Actually kalau pada aku lelaki yang hot, terhangat di pasaran ni cuma boleh dirujuk dari luaran. Tapi tak tahulah pada kau (perempuan) macam mana pulak. Jadi apa kriteria yang lelaki tu ada untuk perempuan cop dia lelaki hot? Adakah ciri lelaki hot perlu ada untuk menambat hati perempuan? Cer habaq pendapat anda.
Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Unknown berkata...

betul ke ni?


18 Disember, 2011

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...