Perempuan pemalas atau..

on 23 May 2011
























Aku perasan bab kapel-kapel ni, bila depa bershopping mesti perempuan akan suruh lelaki bawak barang-barang dia beli. Walhal barang tu takdelah banyak mana. Ringan je pun.. Bukan 1-2 kapel tapi lebih. Kalau aku nampak sepuluh pasangan, sepuluh-sepuluh macam tu. Awat gitu eh?

Antara sebab yang aku terfikir :

1. Barulah romantik
2. Lelaki nak jaga hati hati awek dia
3. Tanda lelaki tu sayang awek dia
4. Perempuan mengada-ngada
5. Apsal nak menyusahkan diri bawak barang-barang ni? Lelaki kan ada - Alasan pemalas

Ok ni antara sebab yang aku fikir. Actually ada banyak lagi tapi rasanya cukuplah aku listkan 5 je.

Kalau tanya pendapat aku, aku rasa tak perlulah sampai macam tu kot.. Aku rasa tak mustahil niat asal lelaki nak tolong bawakan barang akan bertukar ke fedup kalau keadaan macam ni berterusan. Yelah barang bukan banyak mana. Tak berat pun, 2-3 plastik je. Takkan tu pun asyik nak mintak lelaki bawakkan? Last-last lelaki rasa macam dah jadi kuli plak. Keh keh.. Sekadar pendapat..

Pendapat kau pasal hal ni pulak macam mana?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...