Khairul Fahmi Che Mat Putus Cinta Dengan Dahlia Teck

on 15 April 2012

Penjelasan khairul fahmi che mat putus cinta dengan dahlia teck - Rasanya berita dari Urtv ni mesti menggembirakan hati peminat-peminat perempuan apek. Maklumlah, dulu status apek sudah berpunya. Sekarang single. Kiradah bolehlah cuba masukkan benang dalam jarum. Heheh.


Kata apek pada wartawan urtv tentang dia dengan dahlia  :

Saya dah tak ada awek. Saya sekarang sudah single. Dalam keadaan sekarang, saya nak tumpukan perhatian kepada kerjaya dan keluarga saya dulu. Malas nak bercerita tentang cinta yang sudah tidak berpanjangan. Apa sebenarnya berlaku antara kami, cukuplah saya dan dia yang tahu. Tidak ada punca orang ketiga. Saya lebih senang bersendiri dulu kalau nak memikirkan soal cinta.

Apa-apa pun berita ni sebenarnya 1 perkhabaran baik untuk penyokong pasukan bola sepak malaysia. Sebab dengan status single apek sekarang, dapatlah dia beri perhatian sepenuhnya pada kerjayanya sebagai penjaga gol semula. Harap-harapnya dengan dah takde awek ni, apek dapatlah membantu menaikkan semula prestasi pasukan bola sepak malaysia.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...