(Low Res) Gambar Majlis Nikah Jejai Dan Fasha Sandha

on 27 April 2012

(Low res) Gambar terawal majlis nikah jejai dan fasha sandha. Memandangkan aku bukan pihak media yang dijemput untuk ke majlis ni, jadi aku kongsikan dulu beberapa keping gambar-gambar (low resolution) majlis perkahwinan diaorang yang ditangkap oleh mereka yang dijemput datang. Berapa lama dah diaorang bertunang? Aku pun tak ingat tapi yang pasti diaorang akan menjadi pasangan suami isteri yang sah sekejap je lagi. 


Layankan dulu beberapa gambar low res majlis nikah fasha dan jejai yang sempat aku ambil ni. Ada je gambar baru dan hopefully resolusi dia baik, terus aku kongsi untuk tatapan korang ok? Klik read more untuk lagi 5 gambar.






Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...