Scha Menangis Awal Nyanyi Lagu Sedetik Lebih Video

on 07 May 2012

Scha menangis awal nyanyi lagu sedetik lebih untuk dia (video) di majlis resepsi semalam! Aku sebenarnya tak sangka awal boleh menyanyi. Ok jugak suara dia. Tapi tu tak penting. Yang penting ialah masa aku tengok video ni, hati aku tersentuh. Memang nampaklah pasangan ni betul-betul saling mencintai. Dah bersebati dah perasaan cinta tu. Serius, sweet dan romantik gila. 

Klik read more untuk tengok video.



Dah tengok? Macam mana? Bf kau boleh buat macam tu? Gf kau boleh menitiskan air mata macam tu? Hehe. Anyway, ini last aku ucapkan tahniah pada pasangan di atas perkahwinan diaorang kelmarin. Semoga scha dan awal berbahagia selagi hayat dikandung badan. Tahniah!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...