Pendatang baru

on 25 August 2010

Hello semua.
Blog ni tak tertumpu pada satu-satu subjek saja. Apa-apa yang aku rasa nak taip, aku taip.
Aku pada mulanya tak terfikir akan menulis di blog. Sebab sebelum ni aku suka baca blog je.

Ok, apa kejadahnya fungsi blog ni? Blog ni pun tak tertumpu pada satu-satu niche pun.
Jadi apa faedahnya korang baca blog ni? Ok tujuan aku menulis blog ni, adalah ingin berkongsi dengan korang apa yang aku lalui sepanjang hidup aku, apa yang aku nampk pada mata aku. Ya, ini blog yang mengandungi kisah-kisah dari seorang mamat yang tah siapa-siapa, yang takda kena mengena walaupun 1 inci dlm hidup korang.

100%  isi perut blog ni, diisi dengan kisah picisan hidup aku yang mungkin akan membuatkan korang menggerakkan neuron-neuron kat otak korang untuk berfikir atau pun ianya mungkin tidak memberi sebarang efek pun pada korang. Kalau takda efek lepas korang baca entri-entri blog kt sini, well, padanlah muka korang sebab dah mnghabiskn minit korang dengan sia-sia.
Huahua. Aku bergurau.

Jadi, selamat-selamat lah membaca ya~
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...