Lawak pendek : Blog oh blog!

on 28 Januari 2011

Blogwalking

Si A : Apasal ha trafik blog aku ciput je.. Jangan kata 100, 50 pun tak lepas! Ish tensyen aku..

Si B : Oh biasalah blog baru.. Takda orang kenal. Kau blogwalking ah. Blogwalking ni cara paling simple nak dapat trafik.

Si A : Oh ye ke?? Tak tahu pulak aku.. Ok nanti aku test!

Tak lama lepas tu..


Si B : Eh kau tengah buat apa tu? Berjalan sana sini dengan laptop.. Cari wireless ke? Kau kan guna broadband?




'Blogwalking' bawak laptop sambil jalan sana sini..

                                                           __________________________

Plugin blog yang best

Si A : Ush idea tak dapat lagi ni.. Dah 5 jam perah otak. Sekarang ni mengantuk pulak.. Ah leceh betul ar.. Ah tidur kejap ah.. Zzzz....

Lepas satu jam..

Ringgggg!!!! (bunyi alarm)

Si A : Uh terkejut aku! Eh dah tengah hari ke?? Alamak aku kena jemput adik aku kat sekolah ni! Nasib baik ada plugin ni!




                                                     _____________________________


Tolong buatkan aku blog boleh tak?

Si A : Kau ada blog kan? Weh sejak cerita pasal blogger keluar kat majalah dengan paper aritu, aku macam berminat pulak nak ada blog. Tolong buatkan aku 1 boleh tak?

Si B : Ada ada.. Oh takda hal punya. Bagi aku 10 minit ok!

Si B : Hacha hacha! Wachaa!!

Lepas 10 minit..


Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...