Perkara lain jangan lupa. Tanggungjawap tu..

on 17 Februari 2011

Aktiviti berblogging aku semenjak 2 menjak ni macam mencurah air ke dalam besen. Ada je idea. Alhamdullillah.. Sampaikan kat tempat kerja pun aku berblogging. 10 jam waktu bekerja, bukan sentiasa ada kerja je. Dalam 1 jam mesti ada 10 minit free. Rasa rugi je kalau aku biarkan. Baik aku update entri.

Tapi bila dah berblogging kat tempat kerja ni, makna kita dah campur adukkan urusan kerja dengan blog. Kalau tak hati-hati, kerja memang boleh terbengkalai. Macam tadi aku dengan tak sengajanya dah menyusahkan pekerja-pekerja lain. Artwork tak ber-print, dah tu salah guna software pulak bila buat kerja.

Rasa bersalah pulak aku tengok diaorang pening-pening nak settlekan balik kerja aku. Duedate esok ni.. Huhu.

Hm berblogging kat mana-mana tak salah. Time kerja pun boleh. Tapi bila dah kerja ni, maknanya kita melibatkan $$ orang.. Kalau tak hati-hati, masak.. Janganlah korang duk ulang pe aku buat tu. Blogging tetap blogging, tanggungjawap lain jangan ketepikan ok?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...