Ben ashaari : Aku sayang blog ini

on 19 Mac 2011

Klik banner untuk join!

Blog yang paling dikagumi : Realiti konspirasi

Sila jelaskan KENAPA anda kagum dengan blog tersebut .. TIDAK KURANG  dari 100 patah perkataan .. OK ? Tidak kurang ok !! 
Blog ni punya entri yang best! Menarik, kelakar, sedih. Paling best sekali, penggunaan ayat yang hidup, selamba. Buatkan pembaca terasa macam penulis blog tengah berborak dengan kita. Tak perlu entri-entri SEO, pasal tips blogging, tak perlu nak jaga bahasa tapi berjaya pikat hati pembaca. Tengok je online counter blog dia, sentiasa hidup walaupun dia lama tak update!

Sila buktikan yang anda benar benar kagum dengan blog tersebut ! Jeng jeng jeng !!
Tiap-tiap hari aku masuk ke blog ni sebab nak happykan diri. Lagi-lagi sebelum masuk opis. Nak dapatkan mood dulu, aku baca entri blog ni. Aku ada letakkan jugak link blog ni kat sidebar "blog mantop!" dan aku sudah like sama fanpage beliau. Bukti lain takda.

Sudah berapa lamakah anda mengikuti blog tersebut ??
Sejak 5 bulan lepas.

Sila ceritakan tentang blogger tersebut ..
Yang aku tahu dari fanpage dia, dia orang seremban, baru je tamat study kat jepun dan bulan 9 dia kata nak sambung study kat local uni. Sekarang dia kerja part time kat shell.

Apakah blogger tersebut mengetahui anda kagum dengan blognya ?
Haha tak rasanya.. 50,000 like blog dia. Gila betul..  Terlalu ramai sampai tak terbaca kalau aku send komen.

Jika diberi peluang bertemu dengan blogger tersebut , sila beri 5 soalan yang akan anda tanya kepadanya !! Jeng jeng jeng ..
1. Macam mana abang boleh menaip entri-entri yang menarik macam ni? Ada sebarang rahsia ke??
2. Berapa lama masa yang abang ambil untuk siapkan 1 entri?
3. Macam mana boleh dapat idea-idea kreatif tu?
4. Lepas siap taip entri, abang terus published atau edit dulu?
5. Pasal trafik, abang ada kisah tak trafik naik atau turun?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...