Ok aku faham dah kenapa perlu update banyak entri dalam sehari

on 18 Mac 2011


Tadi aku saja check nuff. Nak ikutkan aku selalu je check nuff analaytic, tapi selalu tengok untuk 'this week' je. Aku check untuk last month punya, muncul angka macam screen shot kat atas..

Start dari 18 feb, aku ambik keputusan untuk update lebih dari 1 entri sehari. Bz macam mana pun, kering idea macam mana pun aku tetap cuba hasilkan lebih dari 1 entri. Memang kecik angka tu tapi sekarang aku dah nampak efek update lebih dari 1 entri sehari ni.. Angka terhasil tanpa blogwalking langsung, takda entri SEO, tanpa ping entri macam kat gb dengan innit kecuali fb sebab aku nak tengok sendiri jauh mana keberkesanan fb.. Hm kira ok jugak kot? Tapi dari segi kepuasan, masih lagi zero.. 

Bermakna banyak gila kekurangan dengan blog ni. Antara dia penjenamaan, entri, kekerapan update, interaksi aku dengan pembaca dan promosi.. Hm.. Akan dibaiki satu-satu.. Target sekarang ni sehari 100-200 UV.. 
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...