Cuak!

on 11 April 2011

















Tadi sedang aku syok berblogkan diri, tetiba tepon opis berbunyik. Ingatkan customer call rupanya lecturer aku. Dia kata mahu datang opis rabu ni. Dalam hati aku "SHIT!!"

Sebelum aku start praktikal, dia ada cakap kalau student praktikal jauh2, dia tak datang. Tapi ni dia nak datang pulekkkk. Kanina.. Sebab termakan kata-kata dia tu, aku tak prepare apa-apa langsung sekarang ni. Masakkkk +.+

Jadi dalam kepala sekarang ni, aku sedang memikirkan jawapan untuk sebarang soalan cipan yang mungkin akan ditanya rabu ni.

Sila bulatkan jawapan yang korang rasa sesuai untuk soalan cipan berikut (untuk refference aku) :

1.Hm! Apa awak buat selama 4 bulan praktikal?
A. 100% Berblogging
B. 60% men-design, 40% berblogging
C. Tido
D. Main zip seluar (?)

2. Apa yang awak dapat selama 4 bulan praktikal ni?
A. UV blog saya bertambah!
B. Trafik kejap merah, kejap hijau ar..
C. Lalalalaa (buat2 tak dengar pe dia tanya)
D. Skill design naik 2,3 level

3. Apa skill yang awak dapat selama 4 bulan praktikal ni?
A. Awak dah boleh tulis macam-macam entri taw.. Hik hik!
B. Korrekkkk! (?)
C. Kini saya mampu memikat 3 anak dara dalam sehari!
D. Dah tahu macam mana berkomunikasi dengan customer

Damn! Cuak sial! Tah hapela dia tanya aku nanti.. =.=
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...