Exposed! (13) : Blog dia yang best gilak

on 15 Mei 2011

Lama dah aku jadi silent reader blog ni. Dalam 3 bulan aku start berblogging, terjumpa link blog ni kat sapa punya blog tah. Setat situ terus jadi pembaca silent. Apsal jadi silent reader je? Entah! Hahak

Template simple, loading laju. Kalau Bb lembap tak payah risau la bila masuk blog ni. Memang bahagian content keluar dulu. Entri? Bab ni yang buat aku terpikat.. Entri dalam blog ni sesuai untuk dibaca bila emosi kau bercelaru, atau kau nak cari bahan bacaan yang boleh menceriakan hari-hari kau. Haa faham tak maksud aku? It's parking awesome!!

Bagi aku, ini antara blog yang wajib di-bookmark. Ok aku taknak bebel pepanjang. Kalau nak merayau situ sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...