Bukan ku taknak komen..

on 15 Mei 2011

Aku masuk je blog tu -  "Mak aih.. Lambat gila loading!! Ni mesti widget bersepah!! Lepas tu tah hape-hape lagila dia letak kat blog ni! "  Tapi takpe. I'm cool. Tunggu lagi dalam beberapa saat.. Eh bukan saat dah tapi masuk minit ni! Hadoii.. Eh dah habis loading dah? Orait masa untuk membaca!

Hm lepas baca 1 entri, baca entri lain. Habis je entri tu, baca lagi entri lain.. Erk bukan apa, aku sebenarnya tengah cari mana entri yang boleh aku respon? Pasal kebanyakkan entri semata-mata cerita pasal gaduh dengan bf/gf, cerita pasal dia pergi makan 'kenyang' sorang-sorang, mengutuk memaki orang yang dia benci.

Ler..

Ok takpe. Aku cari lagi. Hm... Eh macam menarik je entri ni? Baca sat.
.........


......................


........................... Wow!

Wah nice! Terbaik lah entri ni! Banyak gila isi/info! Menarik! Wah kelakar pun ada? Gila kentang! Orait nak drop komen.. Aku takde masa lagi ni. Kejap lagi ada hal. Drop komen sebaris 2 ayat lepas tu blah ar.. Hm.. Alamak aih.. Spoil betullah..

Ada word vertification pulekk! Aku bukan spam bot! Adoi malasla aku nak buang masa taip word vertification ni! Dah la huruf berbelit-belit! Ah tak payahla drop komen!

- Pendapat depa yang nak drop komen. Jadi adjust lah apa yang tak kena tu ek?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...