Makin ramai wanita melayu terjerat

on 15 May 2011

KUALA LUMPUR: Ingin kaya cepat dan menjadi jutawan segera menyebabkan ramai wanita Melayu sanggup membahayakan nyawa sendiri dengan meminjam wang daripada ceti haram atau along.

Kebanyakan wanita ini yang berusia antara 25 hingga 40 tahun dikesan meminjam sehingga RM100,000 daripada ceti haram semata-mata untuk dilaburkan ke dalam perniagaan jualan langsung berbilang tingkat (MLM) atau skim cepat kaya.


Bagaimanapun, mereka akhirnya menjadi mangsa dan terpaksa melarikan diri selepas diburu along yang bertindak ganas merosakkan harta benda selain mengancam keselamatan keluarga mangsa - Metro

Tak payah join MLM ni kalau takde lubang modal.. Lagi 1 dah tahu skim cepat kaya ni menipu lagi nak join. Apalah.. Bagi aku nak salahkan ceti haram je tak boleh. Salah depa la duk kalut join bisnes macam tu..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...