Gambar Bikini Itu Gambar Lama - Lana Nordin

on 10 July 2012

Rasanya ini kontroversi paling panas pernah dibuat oleh lana nordin. Tahukah korang gambar beliau ber-bikini di jakarta tersebar di internet beberapa minggu lepas? Memang terlalu seksi gambar tu sampaikan aku pun takut nak letak kat sini. Anyway, yang pastinya disebabkan gambar tu sampai sekarang lana menerima kutukan yang hebat dari peminat dan mereka yang mengambil berat tentang dunia hiburan tempatan.

gambar lana nordin berbikini

Tapi baru-baru ni dalam sebuah akhbar lana nordin ada menjelaskan apa yang berlaku ialah tidak sengaja dan gambar itu adalah gambar lama ketika dia bercuti di jakarta bersama rakan-rakan. Sedikit respon lana tentang kontroversi ni :

Saya tak tahu foto itu tersebar sampailah seorang kawan memaklumkan kepada saya. Persoalan dia sekarang ni, kenapa baru sekarang orang bercakap mengenai foto tu?

Agak ironi respon lana sedangkan sebelum gambar tu tersebar, dia dah pun dikenali antara artis perempuan berpakaian seksi. Dan agak kelakar jugak jawapan 'tak sengaja' berpakaian macam tu. Takpelah, kita fikir positif. Mungkin betul dia tak sengaja berpakaian macam tu. 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...