Gambar Kad Pengenalan Aaron Aziz

on 06 April 2012

Gambar sebenar kad pengenalan aaron aziz - 2 hari lepas heboh isu nama sebenar aaron. Lepas tu si pedajal tu upload pulak ic palsu yang direka dengan meletakkan muka dia masa muda. Kali ni aaron tunjukkan sendiri kad pengenalan dia sebagai bukti.


Haa tu lah dia ic sebenar aaron. Kat situ tertera nama sebenar dia dan yang pasti, nama bukan mat haron ok? Kalau nama dia bukan aaron pun, aku rasa macam kelakar je orang macam dia bernama mat haron. Tak kena langsung nama tu. Hehe.

Sumber : Suria fm
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...