Exposed! (17) : Blog dia yang best gilak

on 31 Mei 2011

Ni 1 lagi blog yang menghiburkan. Ekceli dah banyak kali aku keluar masuk keluar masuk blog ni tapi tak terfikir pulak nak kasi exposed! blog ni. Ahakss

Template yang cantik simple kemas comel lote. Aku rasa custome made ni. Paling penting loading laju. Yeah! Entri pulak.. Kenapa aku kata blog ni menghiburkan ialah sebab tuan punya blog menggunakan kartun sebagai entri. Awesomeness!!! 1 lagi blog yang patut hangpa bookmark selepas Shadawetz.com. Oh lagi 1 tuan punya blog jugak mengambil tempahan reka header dan template. Perghh patutlah template custome made. Terel coding rupanya.. 

Oh owner blog pun peramah orang dia. Btw dia perempuan. Ada siapa-siapa cari awek blogger? Keh keh.. Ok taknak cerita banyak. Nak merayau sana sini picit!!



*Ada yang tanya exposed ni review blog ke? Ni bukan review sebab aku tak sentuh langsung bab keburukkan sesuatu blog. Aku tak suruh repair ke hape ke.. Aku cuma DEDAHKAN pasal blog yang aku cerita pada pembaca.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...