Aku dihadapkan ke makhamah

on 22 July 2011

Salam.. Selamat pagi.. Hari ni, bangun je tido hati aku tarak senang.. Harus turun ke town ini hari kerana dihadapkan ke makhamah atas kes saman tak letak balik coklat coki2 dalam bekas dia balik di kedai berhadapan rumah. Tiba-tiba je hal ni terjadi. Adoi..

Alasan saman, tokey kedai tu penat nak letak balik coklat tu dalam bekas dia balik. Jadi dia samanlah aku atas dasar tak berperi kemanusiaan.. Ok nampak macam mengarut kan jadi janganlah percaya. Sebab aku tipu je. Har har..

Tapi betul aku memang kena pergi makhamah hari ni atas urusan pembahagian duit arwah. Lepas tu kena pergi pejabat perkeso kuala pilah pulak.. Perjalanan dari tampin ke kuala pilah ada dalam sejam agaknya. Haiya.. Aku nak buat apa dalam bas nanti ni.. Kalau ada padok (aweks) nanti boleh gak buat teman berbual.. Kalau takde? Mati kutu lah..

Kesimpulan entri ni, kalau sempat updatelah blog secara autopost kalau tiba2 je diri tu bz. Eh apa motif kesimpulan tu.. Har har..

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...