Gambar Majlis Kahwin Raja Amir Dan Nurul Syuhada Nurul Ain

on 21 July 2011

Gambar masa majlis kahwin raja amir dan nurul syuhada nurul ain. Berapa lama dah diaorang bertunang? Aku pun tak tahu tapi yang pasti dah sah bergelar suami isteri raja amir dengan nurul syuhada ni. Masalahnya sekarang ni aku rasa sedih sikit la.. Iskk..


Sedih sebab sebelum dia jadi wartawan/pengacara, dia janji nak kahwin dengan aku laa.. Hmm takpelah. Takde jodoh nak buat macam mana..

Diaorang dinikahkan oleh ayah nurul syuhada sendiri. Mas perkahwinan pulak, pihak lelaki Rm 777 dengan wang hantaran sebanyak Rm 20,111.. Hurm ingatkan hantaran siap ada Ipad macam hantaran mizz nina dengan noh ke. Hehe. Apa-apa pun semoga bahagia ke anak cucu! Lagi gambar :























Sumber : Ohbulan, Encik Nakal
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...