Mula bertugas balik..

on 30 May 2011

Salam selamat pagi.. Hmm.. Lepas 2 hari bercuti, hari ni kau akan mulakan balik tugas yang memang akan hangpa galas untuk 1 tempoh yang lama - bekerja.

Bekerja macam kau tahu, supaya kita boleh survive dengan keadaan ekonomi yang makin menghimpit ni.. Tapi biasalah perasaan malas tu mesti menganggu punya. Hmm kalau Malaysia ni macam negara luar, penganggur pun boleh dapat elaun sara diri bolehlah hangpa ikutkan perasaan malas tu kan..

Pesan aku dengan Lisa suriani untuk korang semua, ikhlas-ikhlaskan diri ketika bekerja. Walaupun rasa malas atau rasa terganggu sebab kerja tu tak sesuai dengan diri hang. Supaya kau dapat settlekan kerja tu sebaik mungkin.  Kalau duk ikut layankan rasa malas tu, memang tak tenanglah hati hangpa.. K?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...