Exposed! (6) : Blog dia yang best gilak

on 07 Mei 2011

Blog ni, aku perasan nama owner dia terpapang kat 1 blog fofuler masa kini. Sebabkan dah selalu nampak nama dia je, aku ambik keputusan buat lawatan sambil belajar. Berkali-kali jugak aku buat gitu dan aku simpulkan this is great blog!

Template simple. Pasal blog berat ke, ada popup ke hape ke memang takde. Kalau ada aku tak pilih blog ni. Entri pulak aku boleh kata memang sesuai jadi bahan bacaan santai. Tak perlu serius masa baca entri dia, chill je. Komen pun menimbun situ. Ahaks..

Cuma aku tak tahu lah status owner ni. Kalau single, aku rasa macam nak usha je. Keh keh.. Ok malas nak cakap banyak. Kalau nak tambah kenalan nak merayau situ - picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...