Masalah takleh login blogger.. Grrrrrrr!

on 27 Mei 2011

Dah berapa hari masalah ni berlanjutan? Aku pun tak pasti tapi yang aku betul-betul pasti keadaan ni menyusahkan ramai user blogger.. Sama macam blogger down aritu. Tapi kali ni google tak bagitahu bila masalah ni akan settle. Hm.. 

Sama macam blogger yang lain, aku cadangkan guna web browser yang lain.. Setakat ni yang aku tengok boleh pakai google chrome, opera dengan mozila.. Pe kata test dulu? Aku pun guna mozila ha.

Lagi 1, kalau guna pc/laptop milik sendirian berhad, tak payah sign out.. Ni ada aku tengok fb, ada blogger nak jugak sign out walaupun tak dapat. Kang kalau tak dapat nak log in menggelupur pulak. Hadoii


*Ciptaan manusia pasti ada cacat cela
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...