Romantika hari guru

on 16 Mei 2011

Luncai mabok : Cikgu! Ni hadiah saya!

Cikgu : Erk, terima kasih...

Mazlan jongang : Cikgu hadiah saya lagi besar dari luncai mabok! Ni ha! Heheh!

Cikgu : Ish awak ni mazlan.. Ada-ada je. Terima kasih.. 

Razali kundang : Cikgu, saya.. Em sebenarnya saya takde hadiah nak bagi cikgu. Saya tak mampu.. Tapi saya nak cikgu tahu saya hargai pengorbanan cikgu selama ni dalam mendidik saya dengan murid-murid yang lain.. Sampaikan cikgu takde masa untuk diri sendiri dan keluarga semata-mata nak pastikan kami berjaya.. Terima kasih cikgu.. Terima kasih..

Cikgu : Razali, terima kasih dari muridlah hadiah paling bermakna sebenarnya untuk cikgu tahu? (senyum)



 *Yang bagi hadiah memang ramai. Tapi berapa ramai pulak yang ucapkan 'terima kasih cikgu' masa hari guru? Boleh kira dengan jarila
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...