Seriously, guwa menyesal

on 30 June 2011

Guwa rasa dekat 2 bulan adik guwa yang no.2 bercuti. Ini hari, tiba masa untuk dia blah. Blah ke seremban untuk beberapa bulan.

Apa yang guwa kesal? Kesal tak luangkan masa untuk dia. Dah la jarang dapat berkumpul. Guwa boleh pulak bz dengan hal guwa. Layan tu layan jugak ah tapi guwa ni macam biskut chipsmore. Kejap ada kejap takde. Hurmm..

Memang lumrah manusia tak sedar akan kepentingan sesuatu sehinggalah mereka kehilangannya.. Perangai manusia memang macam ni? Ye kot.. Yang pasti, bila guwa dah ada anak nanti guwa tak nak anak guwa berperangai klempess macam ni. Bz macam mana pun janganlah sampai keluarga terabai..

Eh eh. Guwa ter-touching pulak. Hahah sory sory! Btw, ni lah gambar adik guwa..



























*Guwa tahu apa yang bermain dalam fikiran korang - "Betul ke dia tu adik kau kid???" Keh keh


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...