Sinopsis Stanza Cinta Drama Tv3

on 17 Jun 2011

Info sinopsis stanza cinta drama baru tv3. Rata-rata yang dah baca sinopsis ni kata cerita ni nampak macam best. Jadi sini aku sediakan sinopsis stanza cinta ni.



Amni Sorfina hanyalah seorang wanita akhir zaman yang sedaya upaya untuk menjadi solehah. Namun..jalan yang terbentang dihadapannya selalu berombak dan tidak pernah tenang. Ujian itulah teman baik yang selalu mengikutnya kemanapun dia melangkah.

Ketika bahagia mula menyapa dirinya, tiba-tiba sahaja segalanya menjadi begitu menyiksakan jiwa dan menikam-nikam tangkai hatinya. Seolah-olah istilah bahagia itu bukan untuknya. Apa sahaja yang diimpikan dan diharapkan tidak pernah menjelma menjadi kenyataan. Sering sahaja Allah mengambil orang-orang yang disayangi dari sisinya.


Apakah Amni akhirnya berada disisi Taufiq…seorang lelaki yang begitu dicintainya, lelaki soleh yang mula mengajar Amni makna cinta sejati? Atau Irfan Ikmal yang selalu hadir dengan cinta yang luhur dan suci untuk Amni. Mestikah dia memilih cinta ini? Tidak bisakah dia mengecapi bahagia tanpa perlu menyakiti insan lain?

Google : sinopsis stanza cinta drama tv3 2011, pelakon stanza cinta, novel stanza cinta

Sumber sinopsis : Enciknakal.com

Sumber gambar : nurullhalawati.blogspot.com


Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...