Segmen aku sporting

on 18 Mei 2011


Segmen dari blog ini punya jiran 

Puji diri sendiri dalam entri korang tu.. Puji okay, bukan riak..

Dem! Puji eh? Hm.. Aku berani kata aku ni pendengar yang baik. Even member dok pot pet pot 2 jam pun aku mampu mendengar lagi. Yang penting cigarette mesti ada! Keh keh. Tapi aku jadi pendengar ni bila member duk adu masalah je lah. Kalau mengumpat aku tak layan.

Tak mengantuk ke? Tak sakit telinga ke? Tak menyusahkan ke? Ish tak lah.. 

Member kau susah, dia mintak kau dengar je apa problem dia takkan susah kau nak tunaikan permintaan dia tu? Mintak dengar je, bukan mintak duit. Esok esok bila kau susah, member jugak kau carik. Bukan lah nak mintak balasan tapi apa yang aku nak tekankan kat sini - buat baik dibalas baik. Insyaallah.. 



*Nak join klik header tu!









Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...