Exposed! (22) : Blog dia yang best gilak

on 29 Julai 2011

Legasi exposed blog disambung balik lepas hampir 2 bulan exposed ni aku shut down. Yeehaa.. Ok let's straight to the point. Blog kali ni, boleh kata otai dah sebab dah lama wujud.. Dari tahun 2009 lagi..

Template memang cun. Maksud aku, kemas dan padanan warna yang cukup ngam.. Tak berpinaulah mata tu. Tapi yang best pasal blog ni ialah bab entri..

Serius, kalau korang try baca sekali entri dari blog ni, confirm terus terpikat. Macam aku. Hehe.. Entri ada info, lawak, troll kadang-kadang sarcastic sikit.. 1 entri tu ada macam-macam elemen (lawak, info, etc) dan setiap elemen tu di-blend dengan jayanya! Dermm.. Bagi aku setiap entri dia adalah masterpiece. Terbaik! Bukti? Komen entri cecah ratus dan jumlah share cecah ratus ke ribu!

Aku rasa ramai dah tahu pasal blog ni tapi aku rasa ramai jugak masih tak tahu pasal blog ni. Jadi pada yang tak tahu tu, apa kata korang check dan nilai sendiri. Ok.. Nak merayau sana sini picit!


Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...