Semua tahu apa kena buat hari ni tapi buat-buat lupa

on 01 July 2011

Salam, selamat pagi.. Sehat ke? Buat apa je? I? I sehat2 je.. Buat apa? Ala macam biasala i pagi-pagi ni.. Mengadap blog. Hik hik - Eh dah macam sms awek pulakk. Hahah.

Entry pendek pagi ni. Sekadar nak mengingatkan.. Untuk lelaki. Hal yang common untuk hari jumaat ni, semua (lelaki) tahu apa dia kan.. Tapi masalahnya buat-buat lupa. Tiba waktu dia, masih lagi duk tercangak depan pc/lappy, atau masih bercanda kat mapley..

Erk tak faham maksud aku? Sembahyang jumaatler, apa lagi.. Walaupun tak kisah apa persepsi orang sekeliling, atleast fikirkan yang Esa kat atas tu.. Happy kah dia bila suruhan dia kita sengaja tinggalkan? Fikirkan jugak balasan kat akhirat..

Bab ni, takde alasan untuk kita tinggalkan. Kecuali kalau kita kat tengah highway yang mana RnR pun jauh lagi.. Ingatan untuk aku jugak..


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...