Full Movie Rasuk Tonton Online

on 13 August 2011


Tonton full movie rasuk secara online kat sini. Video dari youtube. Filem ini ialah filem genre seram dan jalan cerita dia mengisahkan misteri sebuah banglo lama yang dibina sejak zaman pemerintahan jepun. Penghuni yang tinggal di banglo itu silih berganti dan tak pernah mengalami sebarang gangguan sampailah 1 pasangan suami isteri ni tinggal situ. Gangguan bermula bila si isteri terlanggar batu tanda di kawasan rumah itu.

Best ke tak cerita ni? Aku pun tak tengok lagi sebenarnya. Atau lagi tepat, aku tak boleh tengok. Sebab guna broadband je ni..  Ok malas cerita banyak. Korang tonton dan nilaikan sendiri..



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...