Lisa Surihani Dan Yusry Kru Kahwin Tahun 2012

on 14 August 2011

My lisa surihani dan yusry kru akan kahwin pada tahun 2012? Serius? Info lisa dengan yusry akan kahwin tahun depan ini adalah dari bharian. Kalau betullah diaorang jadi kahwin, memang berkecai lah hati jantan-jantan seluruh malaysia ni... Termasuklah aku. Damn..























Tapi tarikh sebenar tak tahu lagi lah bila. Diaorang tak tetapkan lagi. Ah why lisa why.. Apa-apa pun, aku tak percaya info dari bharian tu.. Aku sangat positifi info tu konspirasi je semata-mata.. Konspirasi Masonic. Pfff~

Takpe takpe. Rilek.. Konspirasi je ni.. Masa untuk buktikan who's the man akan sampai jugak nanti. Kita tunggu dan lihat. Hurmm

Google : lisa surihani dan yusry kru kahwin tahun 2012, tarikh perkahwinan lisa surihani, yusry lisa kahwin
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...