Gambar Nazirah Ayub Bakal Isteri Nabil

on 19 August 2011

Inilah gambar nazirah ayub yang bakal jadi iseri nabil nanti. Dari sumber dan pengakuan dari nabil dengan nazirah ayub sendiri, diaorang akan mendirikan rumah tangga pada 30 september 2011 kat masjid wilayah dan majlis resepsi pulak akan diadakan pada 2 oktober 2011 di i-city, shah alam..



















Nabil ada cakap yang perkahwinan dia ni berkonsepkan wonderland (ala-ala kartun punya suasana). Wow.. Macam awesome je? Nabil jugak ada kata dia tak nak perkahwinan yang mewah dan kos perkahwinan dalam Rm150,000 (anggaran).

Ok lah kan.. Sederhana, just nice.. Tapi pada aku, mahal jugak tu. Har har... Ke harga tu memang standard untuk kos kahwin? Aku agak jahil bab-bab kos ni..

Google : gambar nazirah ayub bakal isteri nabil, gambar bakal isteri nabil, gambar awek nabil, perkahwinan nabil

Lagi gambar dan cerita selanjutnya : Ohbulan.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...