Cara Beli Online Emas, Perak Tulen Public Gold

on 09 April 2012

Cara beli secara online emas, perak fizikal tulen di public gold sdn bhd. Pada yang tak tahu langkah-langkah dia dan nak tahu lebih maklumat yang detail, sini aku sediakan sedikit maklumat dan pautan link ke public gold bhd. 

Kaedah yang nak diceritakan ialah menjadi dealer syarikat public gold sdn bhd. Dealer terbahagi kepada tiga peringkat. Peringkat Pertama :

Normal dealer

Setiap kali membeli logam emas tulen fizikal korang akan dapat komisyen sebanyak 1% dan bila menjual semula kepada Syarikat Public Gold korang akan dapat komisyen sebanyak 0.5%. Jadi jumlah komisyen untuk setiap kali transaksi jual beli berjumlah 1.5%. Bagi melayakkan diri menjadi normal dealer, pembelian pertama perlu tidak kurang dari RM20 ribu dengan satu resit pembelian. Produk boleh terdiri daripada gabungan produk syarikat public gold.

Priority dealer 

Setiap kali korang beli logam emas fizikal, korang akan dapat komisyen sebanyak 1.5%. Bila korang jual balik ke syarikat public gold, korang akan dapat komisyen sebanyak 0.5%. Bermakna jumlah komisyen untuk setiap kali transaksi jual beli berjumlah 2%. Bagi melayakkan untuk menjadi Priority Dealer, pembelian pertama perlulah tidak kurang dari RM100 ribu dengan satu resit pembelian atau dengan pembelian terkumpul sebanyak RM100 ribu bersama kumpulan yang terdiri daripada 5 orang normal dealer dalam tempoh masa 6 bulan (Januari sehingga Jun atau Julai sehingga Disember). 

Untuk maklumat lanjut lebih lanjut lagi, klik pautan link di sebelah -> Blog pelaburan emas perak
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...