Azman Abd Ghafar : Dira Tak Sesuai Jadi Pengacara Melodi

on 07 Mei 2012

Azman abd ghafar : dira abu zahar tak sesuai jadi pengacara melodi - Itulah kata penerbit rancangan gosip ni. Aku memang dapat agak dan syak ada sebab lain dia direhatkan dari rancangan melodi selain dari kerana isu pengacara rancangan gosip popular pijak muka beberapa bulan lepas.





















Actually, pihak penerbit melodi sebenarnya merasakan dira tak sesuai jadi pengacara rancangan ni kerana rating rancangan itu tetap sama walaupun dira takde. Boleh kata dira dibuang/dipecat lah. Ini kata azman selaku penerbit melodi tentang dira di mstar :

"Sudah setahun dia bersama melodi dan telah menunjukkan banyak kemajuan berbanding di awal kemunculannya. Bagaimanapun, apa yang pihak kami lihat, tempat dira mungkin bukan di melodi, tetapi dia mungkin sesuai mengacarakan rancangan berbentuk pengembaraan. 

Pihak kami bukan ingin mengambil kesempatan terhadap kelemahan dia. Cuma apa yang dilihat, dia kurang menyerlah di melodi dan berdasarkan rating penonton, sama ada dia ada atau tak, ia tidak menunjukkan perbezaannya. Bagaimanapun, pihak kami belum membuat sebarang keputusan sama ada ingin mengekalkan dira di melodi atau tak. Biarlah kes dia selesai dulu."

Walaupun aku bukan penonton setia rancangan melodi, aku sempat jugak tengok masa dira mengacara rancangan ni. Pada aku ok je pengacaraan dia. Ok mungkin dia tak se-havoc fara fauzana tapi dia bagus jugak apa. Apa pendapat korang? Patut ke dia dibuang dari melodi? 


*Info terbaru yang aku dapat, pihak melodi akan mengambil awal ashaari sebagai pengacara baru melodi dan akan digandingkan dengan zizan. Bukan ogy ahmad daud. 
Ranking: 5

{ 3 ulasan... read them below or add one }

Kakiwayang.com berkata...

Ambil Awal pun x syok gak...dia elok ada sorang pompuan sorang laki...

try uh amek mana2 Hot.fm punya DJ baru.. Dira ok tp kes peribadi cam foulkan career daaaa...haha..

jemput baca review filem first Dira, Chow Kit di Kakiwayang.com, ok gak dia berlakon...


07 Mei, 2012
rebellion berkata...

kurang seri ar kalo Dira xdok, ambik Scha pun best :D


07 Mei, 2012
aqmalazmi berkata...

ee teruk lah diowg tuw.. dah elok elok dira.. adesss =="


07 Mei, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...