Gambar Remy Ishak Cedera Kemalangan

on 12 May 2012

Remy ishak cedera dalam kemalangan? Berdasarkan gambar ni, memang betul khabar tu. Menurut sumber, beliau cedera di dahi di ketika rakaman scene tembak-menembak untuk sebuah filem di tapah semalam . Ngeri jugak aku tengok. Macam berlubang je dahi tu.


Punca kemalangan tak diketahui tapi berdasarkan sumber, remy terpaksa menerima 5 jahitan pada dahi tu. Agak pelik kalau kita tengok luka tu. Seolah-olah macam kena toreh dengan objek tajam sedangkan kemalangan berlaku masa rakaman scene tembak-menembak. Apa-apa pun, harap-harapnya remy ishak akan cepat sembuh. Kredit gambar : melvister.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

ridoma said...

pehh dasyat


12 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...