Nursuhaila Isteri Jimmy Shanley Mengandung Anak Luar Nikah

on 08 Mei 2012

Nursuhaila isteri jimmy shanley mengaku mengandung anak luar nikah?- Ni 1 berita yang memang mengejutkan aku. Kita tahu rumah tangga jimmy agak bergolak sebelum ni. Lepas 1 isu, 1 isu timbul. Yang terbaru, nursuhaila mengaku mengandung anak haram, bukan anak hasil hubungan dia dengan jimmy. Actually ni masalah tahun lepas tapi baru semalam jimmy pecah lubang.


Sebelum tu, aku nak bagitahu ini bukan isu aku reka-reka. Ni berdasarkan dari sumber, akhbar sinar harian semalam. Back to topic. Nursuhaila eliani suhaimy jugak turut memberitahu akan gugurkan kandungan tu sekiranya anak dalam kandungan tu anak jimmy dalam sms yang dihantar ke jimmy, 24 januari 2011.  Bawah ni kandungan sms tu yang diberitahu oleh jimmy sendiri di sinar harian :

Kalau i mengandung pun you confirm ke tu anak you? Ni mr jimmy, i dah buanglah anak you tu kalau I mengandung. 

Jimmy membalas sms tu dengan bertanya anak siapa dalam kandungan tu. Kemudian isterinya membalas:- 

Anak haram. Mampus pi lah anak siapa pun. Ada aku kisah?

Untuk makluman, ini antara sebab jimmy dakwa nursuhaila nusyuz. Actually bukan ni je yang jimmy dedahkan. Ada banyak lagi macam nursuhaila mungkir janji dengan berjudi semula sebelum bernikah, bercuti di china tanpa izin jimmy dan menghilangkan diri selama 16 hari sebab tak terima teguran ayah sendiri tentang rumah tangganya.

Aku rasa mungkin sebab-sebab kat atas punca kes cerai jimmy dan nursuhaila tak settle-settle lagi sampai sekarang. Apa pun harapnya kedua pihak taklah memperbesarkan lagi isu ni sebab rasanya, lagi cepat kes ni selesai lagi bagus sebelum benda-benda tak baik berlaku antara kedua-dua pihak.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...