BlogLarian memudahkan blogwalking

on 07 Disember 2010

Klik gambar ni untuk terus ke blog bloglarian



















Ramai rasanya dah tahu pasal BlogLarian ni. Cuma buat beberapa minggu yang lepas, kid still ragu-ragu sama ada nak join atau tak. Bukan pandang rendah ke apa, cuma kita kalau nak guna something tak kiralah perkhidmatan ke, gadget ke, biarlah memuaskan hati kan.. Kalau tak, kita rasa rugi sebab buang masa. Tapi bila melihatkan testis  testimoni, dan makin ramai yang join, ni je dah cukup bukti yang BlogLarian ni bukan sekadar melepaskan batuk di tangga. Cool!

Secara asasnya, BlogLarian menyediakan list blog untuk kita blogwalking. Tapi 1 keunikkan yang penting kat sini, kita boleh bukak seberapa blog yang kita nak (bergantung pada list) dalam 1 web browser saja. Bagi kid ni memang bagus sebab selalunya, kaedah yang kita guna ialah bukak banyak-banyak tap dalam 1 browser. Ni buatkan pc/lappy kita hang. Sebab banyak sangat nak diloading.. Tapi dengan bloglarian, kid tak jumpa apa masalah pun lagi. Kalau ada pun, connection kita yang lembap lah. Hm ramai yang join bila ditag. Tapi kid tak ditag oleh sesiapa pun. Join tanpa ditag tak salah pun kan? Bagi yang berminat nak join atau nak tahu lagi lanjut pasal blog larian, check link ni :

http://bacto.blogspot.com/2010/12/andasukasegmen-mari-masuk-senarai.html .

" Kid suka berblogwalking kerana blogwalking ialah sumber trafik mudah dan berjaya buatkan trafik blog ni bertambah dari hari ke hari. Alhamdullilah. Selain dari punca trafik, blog ni masih lagi perlukan improvement. Dengan blogwalking ni lah dapat membantu kid cari idea apa yang patut/tak patut ditambah pada blog ni. Di samping itu dapat kid balas jasa baik blogger yang upkan trafik blog ni. Sama-sama naik, sama-sama dapat faedah. "

Rakan-rakan yang kid tag : fadz , misz nurhanani, belog bagus

Jom lah ramai-ramai join. Tak rugi punya!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...