Lawak pendek : Like button fb

on 26 Januari 2011

Kisah si pidot yang suka meng 'like' membuta-tuli segala macam post kat facebook.

Amin : Haihhh... ( sambil mengeleng )

Pidot : Kenapa ni bro.. Apsal.. Kaget semacam je guwa tengok?

Amin : Aku sedih plus kesian sama lu lah bro..

Pidot : Apasal?

Amin : Aku tahu kau suka bebenor 'like' segala post kat facebook tu.. Tapi kul 12 tadi aku bagitahu rumah kau terbakar.. Kau boleh pulak 'like'.. Kau 'like' rumah kau terbakar ke..?

Pidot : Haa??!!
                                                           ++++++++++++++++++++

Kenapa tak 'like'?

Kongkang : Apasal takda orang 'like' status aku eh? Yelah.. Hari ni kan hari raya. Jadi aku postlah mintak maaf zahir batin tu semua.. Tapi takda respon pun..

Takim : Ish sah kau dah nyanyuk.. Sah kau dah nyanyuk..Memang lar hari ni hari raya.. Tapi ni Raya Cina kau tahu tak.. Hari Raya Cina kau minta maaf zahir batin.. Siapa nak like? Isk...

Kongkang : Dush dush dush! (Bunyi hantukan kepala kat dinding)
                    
                                                              +++++++++++++++++++++


Patut ke aku 'like'?

Zahar : Eh lim lim.. Tengok sini sat.. Ni ha.. (merujuk status facebook)

Lim    : Em.. Jap.. Eh apa ni.. ' Takda orang sayang i.. I nak bunuh diri! (sila like kalau taknak i maki you.. Bukan saja you tapi ADIK-ADIK you, MAK BAPAK you, SAUDARA you, ANAK BUAH you, NENEK ATOK you, and segala KAUM KERABAT DARAH KETURUNAN you!! LIKE sekaranggg!!!!!) '

Zahar : Patut ke aku 'like'?

Lim    : Cilakoo!!! 'Like'!!!!


                                                         _______________________


google
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...