Expose! : fadzforfun.blogspot.com

on 16 Februari 2011

Blog review kali ni : Fadzforfun.blogspot.com . Sebelum tu siapa-siapa yang tak tahu pasal Expose! ni, klik sini ek.


sory, kabur pulak..

Blog ni antara blog terawal yang terima pelawaan exchange link dengan aku. So apa yang best dengan blog ni? Tengok bawah.
  • Entri : Entri yang santai, kita baca seronok, kita baca teruja. Inilah yang aku boleh kata dengan blog fadz @ Wannurfazrini. Kebanyakkannya entri personal tapi sumpah aku tak pernah bosan mengadap cerita dia. Gaya penulisan yang outspoken. Tak percaya korang tengok je komen kat setiap entri dia.
  • Template : 1 je ayat aku - Kemas, simple, tak menyakitkan mata, cantik!
  • Widget : Widget lagu? Widget bling-bling? Apa-apa je widget yang memberatkan blog memang takkan korang jumpa dalam blog ni!
  • Sistem komen : Pop windows, takda word vertification. Cantekk!
  • Loading Blog : Pantas! Masukkan blog ni dalam list blogwalking korang!
5 point kat atas cukup untuk aku nyatakan pasal blog Fadz ni. Dari segi luaran dan dalaman blog memang cun. Entri yang santai, seronok, loading blog yang pantas. Yeah that's cool. Bagi je lagi sedikit masa, aku rasa blog ni boleh jadi se-awesome cik epal/redmummy. Serius! Ok mahu terjah klik sini.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...