Segmen Bro framestone : Sejauh mana persahabatan dibina oleh seorang blogger

on 23 February 2011


-Buat entri tajuk 'Sejauh mana persahabatan dibina oleh blogger' - beres
-Bubuh gambar bro & Kyerull - beres
-Linkan ke entri ni - beres

Untuk kyerull - Kuatkan semangat okeh.. Kita memang tak pernah berkomunikasi kat mana-mana sebelum nih tapi aku pandang hal ni dari segi bloggers dan saudara seagama.. Aku doakan semoga semangat kau kuat dan cepat sembuh.. Insya-allah..

-Ceritakan pandangan anda tentang persahabatan antara bloggers

-Nak tumpang populariti? Hm kalau dilihat dari luaran, mungkin macam tu lah kot.. Tapi kalau aku, aku tak anggap lar macam tu.. Tak layaklah aku nak judge orang.. Aku ni kerdil je dalam dunia blog.. Senang cerita, terletak pada blogger tu sendiri.. Kalau niat dia nak tumpang populariti maka itulah dia.. Kalau ikhlas nak berkawan, maka itulah dia dapat..

-Untuk plagiat idea

-Teman rujukan if ada masalah

-Teman ajak lepak

-Kaki tikam belakang - Aku tak sampai lagi ke tahap dapat member blogger yang kaki tikam belakang ni.. Tapi punca timbul masalah ni, dengki or tak puas hati.. Antara dua ni je.. Bagi aku dua-dua pihak, blogger yang tikam belakang, dengan blogger yang ditikam dari belakang kena fikirkan kenapa..

-Untuk berkongsi/berdebat pasal idea (blog, life, isu semasa)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...