Expose! Miera hassan

on 22 Februari 2011

Miera : Please akid.. Jangan buat i macam ni..
Aku   : Tidak Miera, aku merayu padamu, berikan aku ruang, untuk seketika..
Miera : Jangan kid... Jangan buat i macam ni.. I merayu... 
Aku   :  Aku cuma perlukan 5 minit saja miera.. 5 minit je! Kenapa kau tidak memahami aku??



Miera : 5 minit bagaikan 5 tahun kid.. I taknak berpisah dengan u.. Pleasse... Jangan seksa i..
Aku   : Huh!! Tolonglah fahami aku miera.. 5 minit je! 5 minit untuk aku update blog ni!

Er.. sila abaikan dialog.. Rekaan semata-mata. Expose! kali ni :



Entri santai, ringan, dan ada sense of humor.. Takda widget yang memberatkan blog. Template warna pink lembut.. Cun! Seperti tuan dia.. Hehe. Sesiapa yang suka blogwalking, masukkan blog ni dalam list blogwalking.. Sebab loading blog yang pantas. Paling penting, entri best untuk dibaca.. Klik sini
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...