Blogger tu tak pedulikan aku pun.. Sombong! Menci menci menci!!

on 22 March 2011

Ehem.. Macam mana nak cakap eh? Blogger tu tak pedulikan aku pun.. Menci menci menci!! Hm jap aku pejam mata, sebab aku nak cuba letakkan diri aku dalam diri si pelepas statement tu. Hm.. Hm.. Ush payah ler! Sebab tak pernah rasa macam tu. Korang pernah rasa macam tu? Haa sila jujur dengan diri sendiri!

Bagi aku bukan tak pedulik, mereka pedulik. Cuma cara je berbeza. Ni 1 contoh.. Kalau tak pedulik takkan diaorang keluarkan entri berbentuk tips? Jadi tang mana sombongnya tu? Tang mana tak pedulik tu? Ok bab ni aku taknak cakap panjang-panjang..

Hm sebenarnya hal ni, berbalik pada niat. Apa niat berblogging kita sebenarnya? Hish dari semalam aku cakap pasal niat je! Tapi tu la.. Memang takde jawapan lain pun selain dari niat. So apa niat berblogging kita sebenarnya? Menulis sebab nak berkongsi atau nakkan perhatian dari idola? Apa faedah yang kita dapat kalau sekadar nakkan perhatian? Sesiapa yang masih berfikiran macam tajuk entri ni, sila fikir-fikirkan..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...