Taik awesome : History Supreme (kapal bersalut emas)

on 24 July 2011

Apa yang taik awesome dengan kapal ni? Well, kapal ni hasil kerja tangan dari penghias emas terkenal dari liverpool, stuart hughes. Kapal ni dikatakan bersalut emas padu dari dasar hingga ke seluruh permukaan dek. Fuuu! Kapal ni jugak dikatakan kapal paling mewah kat dunia dan yang paling awesome, kapal berharga AS$4.5 bilion (RM13.38 bilion) ni didakwa milik salah seorang bilionaire malaysia!

Pembaziran? Pada aku tak kot.. Kalau kita duit banyak pun confirm kita akan buat perkara yang sama. Dalam kes diaorang ni, duit dah terlalu banyak sangat sampai tak tahu nak buat apa dengan duit tu. Hahah.. Hurmm dapat cashout duit nuff aku nak rembat satulah..

































Sumber : Kosmo , luxurylaunches
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...